Kontakt Bigum&Co

Du er altid velkommen til at komme forbi, eller kontakte os på:

Telefon: (+45) 71 99 71 71

E-mail: info@bigum.co

Find vej med Google Maps

Adresse:

Uddannelsen foregår i Bigum&Co’s undervisningsmiljø:

Mikado House
Bigum&Co Learning ApS
Rued Langgaards Vej 8
DK- 2300 København S

Kursus i sociale medier

Lær indtjeningsdrevet digital markedsføring på de sociale medier [opgør med jagten på fluffy engagement]

Dette kursus er det første af sin slags. Det er for dig, der vil arbejde målrettet mod (påviselig) indtjening fra sociale medier. Det er uanset om du er nystartet, eller har været i gang flere år.

Du kender (sandsynligvis) problemet

Det er dig der har stået for virksomhedens digitale markedsføring på sociale medier, men du har meget få (eller ingen!) beviser for, at din indsats er tjent hjem. Endnu en gang er Facebook på dagsordenen til mødet. Du er den der skal fortælle, hvordan det går på virksomhedens facebookside. Det værste ved det punkt er, at du ikke kan påvise hvor der er tjent penge.

What to do?

Du har to valg: 1) at gøre det kort, og undgå spørgsmål. 2) at redegøre for engagement og rækkevidde den seneste tid. Vælger du det sidste scenarie, vil nogen spørge, hvor der er tjent penge. Eller tænke det.

Din redning er dette kursus

Med ”indtjeningsdrevet” mener vi et kursus, hvor konvertering er målet. Branding, engagement og awareness er ikke. De er derimod midler til at nå målet.

Kurset er for dig, der kan svare JA til følgende:

  • Du foretrækker tydeligt at kunne se (og dokumentere) udbyttet af dit arbejde.
  • Din chef forventer, at du skaber resultater på de sociale medier, som han/hun forstår.
  • Du vil gerne vide, præcis hvad der skal gøres, for at øge virksomhedens bundlinje ved brug af de sociale medier.

På 3 intensive dage lærer du

  • De 3 hovedkategorier af sociale tjenester på nettet, og tjenesternes styrker og svagheder.
    Det betyder, at du ved hvilke sociale medier, der er relevant for din virksomhed.
    Det betyder også, at du ved præcis hvordan du skal angribe et specifikt socialt medie.
  • At (sekvens-)planlægge kommunikation på virksomhedens facebookside med fokus på konverteringer.
    Det betyder, at du allerede efter kurset har skabeloner, som kan bruges igen og igen, så snart de viser sig at virke effektfuldt.
    Det betyder også et opgør med hyggekommunikation på de sociale medier.
  • En komplet tjekliste til opgaver, der skal udføres for at sende en strategi rigtigt fra land.
    Det betyder, at uanset om du er ny på et socialt medie, eller har været der længe, så kan du bygge tilstedeværelsen op.
  • At monitorere nettets sociale tjenester for leads og potentielle relationer.
    Det betyder, at du kan møde på arbejde allerede dagen efter kurset og dyrke nyopdagede leads og relationer.
    Det betyder også, at du er bedre til at effektmåle på tiltag, hvor målsætningen er, at andre skal omtale virksomheden.
  • Grundopskriften på positionering med content marketing
    Det betyder, at du kan skabe markant bedre resultater, fordi markedet kender virksomheden – og anser den som en autoritet.
    Det betyder også, at du efter kurset er rustet til at opstarte en virksomhedsblog
  • Adgang til eksperthjælp i kursets egen lukkede facebookgruppe – også efter kurset er afsluttet.
    Det betyder at du kan stille spørgsmål hjemmefra, og at din underviser vil gøre alt for at give dig svar.
  • Thomas Bigums hidtil hemmeligholdte skriveteknikker til at drive trafik af Facebook, og hen til dit kasseapparat.
    Det betyder, at du hæver den mængde af trafik, som du trækker fra Facebook.
    Det betyder også, at du bliver bedre til at købsmodne dem inden de lander på dit website.

Hvem skal lære dig alt dette?

Thomas Bigum

Det er ikke tilfældigt, at Thomas Bigums velbesøgte foredrag har båret titler såsom ”Sælg på Facebook” og ”Skab positiv ROI på de sociale medier”. Han er en af de eksperter herhjemme, som dyrker den indtjeningsdrevne tilgang allermest. Det betyder, at du trygt kan spørge ham, hvordan din virksomhed tjener penge på de sociale medier. Han har med garanti et svar.

Med sin snart 5-årige undervisningserfaring, får du en underviser, der mestrer at undervise et helt hold – uanset spredningen i niveau.

David Ledstrup

David Ledstrup er Social Media Advisor i Bigum&Co. Han har 2 års erfaring i at undervise i virksomheders brug af sociale medier – og har samtidig praktisk erfaring som konsulent. Intet er for firkantet til at blive solgt via de sociale medier, da både mikroovne og ejerlejligheder gennem tiden er blevet skubbet over disken.

Det betyder, at uanset hvilket produkt din virksomhed har, så har David sit bud på den bedste løsning til at sælge det. Og erfaring til at bakke det op med.

Bliv Online Marketing Manager

Invester i denne uddannelse – og få bevis på dine kompetencer indenfor Online Marketing!