Kontakt Bigum&Co

Du er altid velkommen til at komme forbi, eller kontakte os på:

Telefon: (+45) 71 99 71 71

E-mail: info@bigum.co

Find vej med Google Maps

Adresse:

Uddannelsen foregår i Bigum&Co’s undervisningsmiljø:

Mikado House
Bigum&Co Learning ApS
Rued Langgaards Vej 8
DK- 2300 København S

Christina Klitsgaard

I 2008 skrev jeg min første kommercielle e-mail. Jeg havde under 20 abonnenter at sende den til. Og den var ikke særlig genial. Men jeg skrev den. Og sendte den. 11 måneder, 500 abonnenter og 17-20 mails senere, kunne min revisor fortælle mig, at min omsætning var eksploderet med 110 procent. Det eneste, jeg havde gjort anderledes, var at sende e-mails.

Mit job er at vise dig, hvordan også du kan skabe dramatiske resultater med e-mails.  Jeg underviser og rådgiver små og store virksomheder og organisationer i e-mailmarkedsføring, jeg producerer digitale kurser i e-mailmarkedsføring, jeg blogger om e-mailmarkedsføring – og jeg tager mine knubs i virkelighedens verden. I min egen forretning er e-mails den eneste markedsføringskanal, jeg bruger penge på. Overhovedet. Og det er småpenge.

E-mailmarkedsføring er ikke raketvidenskab. Det er nærmere et – omend i light-udgave – studie i den menneskelige psykologi og hjerne:

  • Hvad skal der til for, at de åbner dine mails (Jo, det spørgsmål er temmelig relevant, når man tænker på, at vi hver især modtager i gennemsnit 147 mails om dagen. 29 procent af dem er nyhedsbreve).
  • Hvordan undgår du, at de afmelder sig? Trykker spam? Eller bare ignorerer dig?
  • Hvad er det, der gør, at en solo-selvstændig coach kan sælge for mere end en halv million i 5 mails til 200 modtagere, mens en stor virksomhed med 15.000 abonnenter ikke engang kan komme af med 3 bøger på udsalg?
  • Hvilke psykologiske knapper skal du trykke på, så de kan se det åbenlyse i at reagere på din mail. Ikke i morgen, ikke om en uge – men lige nu med det samme?

Sidste nyt